hari guru :)

assalamualaikum,

hari ini hari apa murid murid? hari ini hari SENIN, 16 mei 2011. hari guru beb, memang seriously tak belajar. haaaaa, sangat bagus ye. inilah contoh pelajar cemerlang okeyh, sila contohi. haha. memang banyak persembahan lah kan, ucapan beribu-ribu ayat. utusan sana sini, menyemak je semua tuu. lepastu, as ussual ada persembahan entah aku tak layan benda alah tu. abistu, apa aku buat kat sekolah? berangan. serious beb, aku berangan je sekarang ni. tak kira tempat. haihhh -,-" apa yang aku angan kan pun aku tak tahu. haha. giloooooo :] ha, korang tengok je lah ge-gambar yang dah di tayangkan ni. kalau comel, komen okeyh :)

kain rentang, setahu aku kakak form 6 yang buat, BRAVO!

belon belon. ahhhhh, lawaa gila perasmian ni semua :)

ikrar, serius tak dengar sangat. dengar suara leader ikrar tu je. elehh, cikgu simpan suara le tu :P

masa nyanyi lagu NEGARAKU, steady tak kitaorang? hahaha. boleh gerak gerak lagi :)

ni lagi steady, boleh gosip gosip :) hahaha

peace okeyh. bising giler time ni, biasa lah, orang perempuan :)

ini lah pelajar cemerlang, contohilah ye kawan kawan. buat maths tuu :P

Allahulailahaillah hu wal hai yul qayyum wa atu bu i lai. aminnn. siapakahh gerangan insan ini? yaaa naqibah, budak kelas i, monitor lagi okeyhh. BANGGA :)

hahahah, kelam. motif? -,-

muncung.

mereka genbira bersama belon belon. walaupan panas :)

satu malaysiaa! pengacara majlis, kakak kakak form 6.

persembahan tarian india :) menarikk :)

berseri seri muka pengetua :)

anugerah cikgu paling kacakk :) adil!

drama yang entah tak tahu, tapi, okeyh lah. baru form 1 jee :)

cikgu practical. dorang akhir this coming 28 may. alaaaa, taknakk lah.

lepas dah penat menjelajah, borak borak. makan roti. masa lapar, sedap semuanya.

air kurang gula pun sedap :P
okeyhh, done. menarikk? takk? vote lahh :D

No comments:

Post a Comment