one in a million.

one message receive.

'hello, please topupkan saya. saya urgent sekarang ni.
tolong lah awak. saya memang takde orang lain dah
lagi. please awak. please. merayu dah ni.'-Pelangi

you have been succesfully topup with RM 5.

'awak, thanks. awak baik sangat. awak dah selamat kan
saya. thanks.'-Pelangi

'tolong-menolong itu amalan mulia. saya suka tengok orang
gembira.'-Gadis

kringgg kringgg kringggg. telefon Gadis berdering. lihat skrin, number budak tadi. alah. dibiarkan sepi.

'awak, tolong angkat. saya nak dengar suara awak'-Pelangi

kringgg kringgg kringggg,
'hello,'-Pelangi
'.......'-Gadis
'hello, hello, awakkk? hello?'-Pelangi

tetttt, gadis menekan punat merah. dia meletak panggilan itu.

'maaf, saya tak boleh jawab panggilan awak. suara
perempuan terhadap lelaki adalah aurat'-Gadis

hati pelangi tersentuh.
dalam hati, "perempuan pertama yang buat aku terharu, aku akan tunggu sampai aku dapat jumpa kau"

No comments:

Post a Comment