haha,

hello, haa! akhirnya blog boleh buka. yeah! memang excited nak menulis ni. hahaha. memang saja je kan nak verified tu semua. alhamdulillah. boleh lah saya menaip naip lagi kan. saya tahu, awak semua rindu. hahahah. dah, jangan perasan, puhhh-leass.

my friend, AN-NUR. serius saya kagum sangat dengan awak. you've change a lot lah sayang. sangat. boleh tak saya nak ikut jejak awak? boleh takk? saya nak sekolah tahfiz. saya nak lupakan semua pasal duniawi buat masa ni. Ya Allah, jadikan lah saya insan yang terpilih. amin. memang hati saya ikhlas nak jadi macam dia. dia memang sudah berubah. rindu dia tahu takk? saya baca blog dia, memang sangat tertarik. bila fikir balik, adakah saya sudah terpesong? Astaga. tak tahu nak cakap macam mana. i want to change, nak lupakan semua yang entah apa apa. yang tak penting. doakan ya?

No comments:

Post a Comment